مدرسه سازی به رفع محرومیت ها کمک می کند/احداث هنرستان در جوار شهرک صنعتی

ذاکران گفت: نهضت مدرسه سازی به رفع محرومیت ها در مناطق کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی اصغر ذاکران« روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی هنرستان پسرانه جهانی شهر عسگران واقع در بخش کرون از شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: نیز به مدرسه سازی در شهرها و روستاهای استان اصفهان وجود دارد و مناطق کمتر توسعه یافته به این مقوله نیاز بیشتری دارند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان افزود: نهضت مدرسه سازی به رفع محرومیت ها در مناطق کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته کمک می کند از این جهت نقش خیرین و اندیشه آنان در مشارکت احداث آموزشگاه ها ارزشمند است.

 

وی خاطرنشان کرد: خیرین احداث مدارس را انجام و دولت آن را تجهیز می کند و البته برخی از مردم در تکمیل نهایی و تجهیز آن نیز همکاری دارند.

 

احداث هنرستان در جوار شهرک صنعتی

 

ذاکران به برنامه های اداره کل نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های نوسازی مدارس استان اصفهان توسعه محیط های هنرستانی است.

وی افزود: احداث و تجهیز هنرستان ها از ضرورت های امروز جامعه بر اساس سند تحول آموزش و پرورش و حرفه آموزی به دانش آموزان است.

 

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان با بیان اینکه نشستی با خیرین استان اصفهان برای احداث هنرستان ها برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه فعالان اقتصادی حضور داشتند و عملیات احداث 13 هنرستان آغاز شد.

وی یادآورشد: پس از احداث این هنرستان ها دولت نسبت به تجهیز آن اقدام که البته خیرین در این امر هم مشارکت دارند و تعدادی از هنرستان ها در جوار شهرک های صنعتی است.

کد خبر 1176710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha