مراسم اختتامیه حفظ جزء ۳۰ قرآن توسط کانون برهان مشهد برگزار می شود

حامدی با بیان اینکه امروز هر آن چه که داریم به برکت قرآن است چرا که فلسفه وجودی و علت آفرینش ما در این کتاب نهفته شده است، گفت: مراسم اختتامیه حفظ جزء ۳۰ قرآن توسط کانون برهان مشهد برگزار می شود.

«مهدی حامدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه امروز هر آن چه که داریم به برکت قرآن است چرا که فلسفه وجودی و علت آفرینش ما در این کتاب نهفته شده است، گفت: عمل به قرآن امری اساسی است و امیدواریم با اهتمام به مفاهیم قرآنی بتوانیم در تمام مراحل زندگی به سر منزل مقصود برسیم.

 

مدیر کانون برهان مشهد با اشاره به اینکه قرآن کتاب زندگی و سرچشمه همه معارف الهی است از این رو باید راه های تکامل انسان را از آن استخراج کرد، افزود: قرآن به عنوان برترین سخن، زنده است و تا همیشه زنده و پویا می ماند.

 

وی شناخت قرآن را برای همگان لازم دانست و اضافه کرد: : قرآن کلام الله است و از طرف خداوند برای هدایت بشر فرستاده شده است، قرآن حکیم چنان ارج و منزلتی دارد که می تواند کاغد و چرم را به سبب نگاشته شدن بر آن مقدس کند.

 

حامدی ادامه داد:مسابقه حفظ جزء ۳۰ با شرکت ۸۱۵ نفر نوجوان سنین ۸تا۱۶ساله در کانون برهان مشهد آغاز شد که پس از مرحله کتبی تعداد ۴۹۰ نفر به مرحله شفاهی راه یافتند و آزمون های هر گروه به صورت مجزا برگزار شد.

 

مدیر کانون برهان مشهد اظهارداشت:جمعه ۳۰اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از برگزیدگان این طرح در گنبد خشتی واقع در میدان طبرسی تجلیل می شود، بدین صورت که نفرات اول تا سوم پسران و دختران به ترتیب از ۱۵ تا ۵ میلیون ریال هدیه نقدی دریافت می کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین نفرات چهارم تا دهم هم هر کدام ۲ میلیون ریال هدیه دریافت خواهند کرد همچنین ۴۲ کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی هم به ۷۲ نفر دیگر اهدا می گردد.

کد خبر 1176739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha