میدان‌داری تبلیغات اسلامی گلستان برای تبیین طرح تحول اقتصادی دولت/ ۵۰ استاد حوزه و دانشگاه آموزش دیدند

حجت الاسلام گرزین گفت: سازمان‌ تبلیغات گلستان پیرو اجرای طرح تحول اقتصادی دولت، دوره تربیت مدرس برای تبیین این طرح در سراسر استان را آغاز کرده است.

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: پیرو اجرای تصمیم دولت برای اجرای طرح تحول اقتصادی و اختصاص یارانه ها به اقشار نیازمند جامعه سلزمان تبلیغات استان گلستان با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری و دستگاه های دیگر اقدام به برگزازی دوره تربیت مدرس با حضور معاونان سیاسی امنیتی و همچنین هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستیار ویژه استاندار در امور فرق و مذاهب برای تبیین این طرح در سراسر استان کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در همین راستا ۵۰ استاد شاخص حوزه و دانشگاه در این دوره های آموزشی شرکت کردند و به سوالات و ابهامات آنان پیرامون طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها پاسخ داده شد.

 

وی افزود: براساس تقسیم بندی که صورت گرفت ۴ گروه هدف پیش بینی شد که این اساتید قرار است در قالب برگزاری نشست های تخصصی به سوالات آنان پاسخ دهد. اولین گروه فرمانداران، بخشداران، دهیاران و همه روسای ادارات شهرستان ها هستند که این نشست های تخصصی برای آنان برگزار می شود.

 


حجت الاسلام گرزین گفت: دومین گروه اقشار و اصناف ویژه مانند معلمان و فرهنگیان، رانندگان حمل و نقل عمومی و دیگر اقشار و اصناف با صلاحدید و برنامه ریزی فرمانداران هستند. بانوان نیز گروه هدف دیگری هستند که این نشست های تخصصی برای آنان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: گروه چهارم جمعی از نخبگان شهرستانی هستند که قرار شد فرمانداران تعدادی از این افراد را شناسایی کرده و دوره تربیت مربی برای آنان برگزار شود تا برای برگزاری نشست های تخصصی در محلات، مساجد، هئیت ها و غیره به کارگیری شوند.

 

کد خبر 1176762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha