معارفه رسمی رییس کل دادگستری استان کرمان انجام شد

طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و معاون اول قوه قضائیه مراسم رسمی رییس کل دادگستری استان کرمان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سیلمانی، صبح پنجشنبه(29 اردیبهشت) در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان؛ مسئولیت در نگاه دینی را موضوع مهمی دانست و ملاک و معیار سنجش موفقیت در مسئولیت را ورود و خروج صادقانه در آن مسئولیت عنوان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان شهرت دستگاه قضا را به دیانت و عدالت دانست و افزود: چشم خیلی از افرادی که مظلوم واقع شدند به این دستگاه دوخته شده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: کارنامه دستگاه قضا موفقیت هایی در خود دارد زیرا مسئولین آن مسئولیت های مهمی در سطح ملی به انجام رساندند.

 

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان هم در سخنانی پیگیری تحقق سند تحول و تعالی قوه قضائیه و تکریم مردم و ارباب رجوع را دو الویت مهم دستگاه قضا دانست که در استان نیز به جد پیگیری خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه آزادی های مشروع حق مردم است؛ استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه را از برنامه های کاری خود دانست.

 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم اقامه عدل را از ضرورت های مهم حکومت اسلامی دانست و افزود: قضاوت از مهمترین شئون ولی فقیه و امام جامعه است که این مهم به قضات تفویض می شود.

 

 

 

 

حجت الاسلام غضنفرآبادی، رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی هم گفت: دستگاه قضا مورد تهدیدات جدی قرار گرفته و سیاه نمایی زیادی انجام می شود که در این شرایط باید تلاش مضاعف برای برگرداندن اعتماد به همه مجموعه ها انجام شود.

 

 

 

کد خبر 1176771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha