کرمانشاه میزبان شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل‌سنت کشور است

حجت الاسلام صالحی ،گفت: شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل‌سنت در کشور به صورت دوره‌ای جلساتی دارند که این دوره کرمانشاه میزبان آن بود و از مدارس اهل‌سنت سراسر کشور در این جلسه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به سفره کاری ریاست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به کرمانشاه، گفت: این یک سفر کاری پرمشغله بود که طی دو روز و با محوریت نشست با امناء موقوفات استان، شرکت در شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل‌سنت استان در شهرستان پاوه، شرکت در جلسه شورای اداری اوقاف استان و بازدید از بقعه متبرکه سید عبیدالله(رض) هجیج انجام گرفت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  با اشاره به محمرهای این نشست ،افزود: از محور‌های  مهم سفر رئیس سازمان اوقاف و رئیس شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل‌سنت در کشور به استان شرکت در شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل‌سنت در شهرستان پاوه بود که با حضور آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و حجت‌الاسلام لطفیان، مدیر مدارس علوم دینی اهل‌سنت برگزار شد.

 

 

وی تصریح کرد: در شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت مدارس علوم دینی اهل سنت با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و عضو شورای برنامه ریزی، مولوی، مولوی عبدالواحد بزرگ زاده عضو شورا و امام جمعه موقت اهل سنت چابهار،‌ شیخ خلیل افرا عضو شورا و امام جمعه موقت اهل سنت کنگان،‌ ماموستا محمد امین راستی عضو شورا و امام جمعه موقت سنندج، شیخ عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت بندر خمیر و عضو شورا، آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن و عضو شورا، ماموستا محمد روحانی از ائمه جمعه استان آذربایجان غربی و عضو شورا، شیخ مسعود وخشوری ازمدرسین حوزه های علمیه اهل سنت استان فارس و عضو شورا و جمعی دیگر حضور داشتند.

 

 

 

حجت‌الاسلام صالحی افزود:طبق روال هر نشست اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون دستور جلسه این شورا پرداخته و دستور جلسه مطرح و سپس تصمیماتی برای مدیریت مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اتخاذ شد.

 

 

مدیرکل اوقاف و امر خیریه استان کرمانشاه گفت:بعد از پایان نشست از بقعه متبرکه سید عبیدالله(رض) هجیج در شهرستان پاوه بازدید کردند.

 

 

کد خبر 1176823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha