ولایت فقیه، تنها نسخه نجات بخش اسلام است

سردار کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی در بحث ولایتمداری هم تنها نسخه نجات بخش اسلام را ولایت فقیه و رهبری عنوان کرده‌اند، گفت: ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و همه ما تکلیف داریم که در صیانت از این کشور و خون شهدا تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه استان زنجان در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان گفت: ما نباید از بیان جنایت‌های آمریکا غفلت کنیم و همیشه باید در صحنه آماده باشیم.

 

سردار جهانبخش کرمی اظهار کرد: خوشبختانه با هدایت‌گری های رئیس کل دادگستری استان زنجان شاهد هستیم که مقاله‌های مختلفی توسط جامعه حقوقدانان بسیجی در محکومیت جنایت‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ارائه شده است.

 

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی در بحث ولایتمداری هم تنها نسخه نجات بخش اسلام را ولایت فقیه و رهبری عنوان کرده‌اند، گفت: ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و همه ما تکلیف داریم که در صیانت از این کشور و خون شهدا تلاش کنیم.

 

کرمی تاکید کرد: هر مسئولیتی که به دست تک تک ما سپرده شده است مانند تنگه احدی است که باید از آن حمایت و پاسداری کنیم و از کمبودها ناله نکنیم و همه فتنه‌های مختلف در کشور (فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸) را آمریکا طراحی کرد بود.

 

وی گفت: مردم زنجان با ندای لبیک یا خمینی و لبیک یا خامنه ای که به آسمان بلند شده بود به جهانیان اعلام کردند که حامی رهبری نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دستور ترور سردار سلیمانی که به فرمایش رهبری بهترین فرماندهی بود که نزدیک به چهل سال با تروریست و جنایتکاران مبارزه کرد، توسط آمریکایی‌ها صادر و به شهادت رسید، ابراز داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مقام معظم رهبری رسول الله وار قاطعانه فرمان موشک باران مواضع آمریکایی‌ها را صادر کرد.

 

کرمی به تکلیف سنگین گام دوم انقلاب و نقش بسیجیان اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد یکی از محورهای اساسی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به آن تاکید زیادی دارند.

 

وی تصریح کرد: داعش و امثال آن توسط آمریکایی‌ها طراحی سازماندهی و حمایت شدند و تروریست‌های تکفیری جلوی چشم مادران، با ندای الله اکبر فرزندان آنها را سر بریدند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: هر جای دنیا جنایتی اتفاق افتاده است دست پلید آمریکایی‌ها در آن بوده است تصریح کرد: جنایت‌های آمریکا یکی ۲ مورد نیست و ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها از جمله جنایت‌های اخیر آنها در ایران است.

کد خبر 1176844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha