افزایش جرایم تعزیراتی/ ۴۰۴ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از افزایش جرایم تعزیراتی خبر داد و گفت: از زمان اجرای طرح مردمی سازی یارانه از ۲۲ اردیبهشت تاکنون ۴۰۴ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است.

«حسین حسن‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها طی یک هفته گذشته؛  در بخش کالا و خدمات 237 پرونده وارد شعب تعزیرات استان خراسان جنوبی شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت 167 پرونده در بخش کالا و خدمات مختومه شده است، گفت: این پرونده ها به پرداخت یک میلیارد و 460 میلیون و 529 هزار ریال محکوم شده اند.

 

حسن پور با اشاره به پرونده های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا و ارز از زمان اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت، افزود: در این بخش 153 پرونده وارد شعب تعزیرات شده و 191 پرونده مختومه شده است.

 

وی تصریح کرد: متخلفان بخش قاچاق کالا و ارز به پرداخت مبلغ 45 میلیارد و 936 میلون و 435  هزار ریال محکوم شده اند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش بهداشت، دارو و درمان هم از زمان اجرای طرح مردمی سازی تاکنون 14 پرونده وارد شعب استان شده که 30 پرونده مختومه شده است، گفت: متخلفان این بخش به پرداخت 178 میلیون ریال محکوم شده اند.

 

حسن پور تصریح کرد: در مجموع از زمان اجرای طرح مردمی سازی یارانه از 22 اردیبهشت تاکنون 404 پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است که 388 پرونده مختومه شده است.

 

وی با بیان اینکه بیشتر انبارهای کشف شده ثبت سامانه انبارها نبوده است، ادامه داد: پرونده ها بیشتر از نوع قاچاق بوده اند تا احتکار.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در ادامه از افزایش جرایم تعزیراتی خبر داد و گفت: جریمه ارایه نکردن فاکتور از ۲۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافته است.

 

گفتنی است شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و گزارش‌ های شهروندان است.

 

کد خبر 1176889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha