شهدا الگویی برتر در عمل به دستورات قرآن کریم هستند

حجت الاسلام جعفر نیک نفس گفت: شهدا الگویی برتر در عمل به دستورات قرآن کریم هستند و این گونه شد که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «جعفر نیک نفس» امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در یادواره شهدای قرآنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اعمال ما در پیشگاه شهدا رصد می شود پس باید مراقب بود تا شرمنده شهدا نشویم.
 
دبیر تخصصی‌ سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ابراز کرد: همه شهدا از صدر اسلام، مدافعان حرم و همه شهدای سرزمین ایران اسلامی مایه افتخار ما هستند.
 
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهم ترین هدف برگزاری این یادواره دانست و افزود: این یادواره شهدا مزین به نام قرآن کریم است و همه شهدای ما قرآنی هستند با قرآن مانوس بودند.
 
حجت الاسلام نیک نفس خاطرنشان کرد: این یادواره گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف شهدا که همانا رفع مهجوریت از قرآن کریم است، می باشد.
 
دبیر تخصصی‌ سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان شهدا را الگویی برتر در عمل به دستورات قرآن کریم برشمرد و تصریح کرد: شهدا بیش از همه عمل به دستورات این کتاب آسمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و این گونه شد که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
وی در خاتمه با بیان این مطلب که ما مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این یادواره توانسته باشیم قدمی در راه ادای دین به مقام شامخ شهدا برداریم.
کد خبر 1176948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha