زبان هنر شیوه ای موفق در انتقال مفاهیم و ارزش ها است

حجت الاسلام جعفر نیک نفس گفت: زبان هنر شیوه ای موفق در انتقال مفاهیم و ارزش ها است به همین منظور بخش هنرهای نمایشی را به جشنواره های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اضافه کردیم.

حجت الاسلام «جعفر نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هنرهای نمایشی بخشی از سری برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ویژه سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که در سطح شهرستان های جنوب کرمان در حال برگزاری هستند.
 
دبیر تخصصی‌ سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان افزود: در همین راستا با هنرنمایی هنرمندان گروه تئاتر صبا، نمایش زیبای راه و بیراه به نویسندگی بصیره بافقی و کارگردانی منوچهر صبوری در شهر جیرفت اجرا شد. 
 
وی ابراز کرد: این نمایش در ۲ نوبت عصر و شب در میدان امام این شهر برگزار شد‌ و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.
 
حجت الاسلام نیک نفس اظهار کرد: زبان هنر شیوه ای موفق در انتقال مفاهیم و ارزش ها است به همین منظور بخش هنرهای نمایشی را به جشنواره های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اضافه کردیم.
 
دبیر تخصصی‌ سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان یادآور شد: برگزاری بخش هنرهای نمایشی هفته قرآن و عترت جنوب کرمان به موسسه امیرالمومنین (ع) عنبرآباد سپرده شده تا از طریق هماهنگی و هم افزایی با گروه های هنری بومی منطقه در هر شهرستان تئاتر خیابانی اجرا کند. 
 
وی در خاتمه از نرجس ملایی، رسول باسرم، منوچهر صبوری، محمد رضا لورگی، مهلا اسدی و آرمین فرخی به عنوان عوامل اجرایی نمایش خیابانی راه و بیراه تشکر کرد.
کد خبر 1176951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha