اجرای تور طبیعت‌گردی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در آستارا

آب‌روشن گفت: مناسبت هفته میراث فرهنگی تور نیم روزه طبیعت‌گردی در دهکده گردشگری حیران بندر آستارا برگزار شد.

«مجتبی آب‌روشن» در حاشیه اجرای تور طبیعت‌گردی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی تور طبیعت‌گردی در دهکده گردشگری حیران بندر آستارا برگزار شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا با بیان‌اینکه این تور نیم روزه با همکاری سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا، آموزشگاه نقاشی بوم‌رنگ و اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: این تور با ۵ دستگاه خودروی سواری برگزار و در این برنامه ۲۴ نفر از اعضای سازمان پویندگان آرمان شهر فردا و طبیعت‌گردان حضور داشتند.

 

وی تصریح‌کرد: دیدن از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری دهکده گردشگری حیران، شرکت در برنامه برداشت گیاه دارویی گل‌ گاوزبان و ارائه خدمات به صورت رایگان در مجموعه تله کابین از برنامه‌های این تور بود.

 

آب‌روشن گفت: هدف از اجرای تور طبیعت‌گردی آشنایی شرکت‌کنندگان با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری منطقه حیران بود که با استقبال خوب حاضرین همراه شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا با اشاره به اینکه موزه فرهنگ و آموزش حکیم نظامی به مناسبت روز جهانی موزه و با هدف تسهیل بازدید علاقه‌مندان به آثار تاریخی و باستانی، در اختیار این اداره قرار گرفت، خاطرنشان‌کرد: بازدید از موزه حکیم نظامی همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبر 1176987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha