دولتمردان نیازها و دغدغه های اقتصادی مردم را رفع کنند/پشتوانه الهی در پیروزی

آیت الله مهدوی گفت: دولتمردان نظام نیازها و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را بشوند و با ارائه راهکارهای عملیاتی رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان اظهارداشت: در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان شرایط سختی در کشور ایجاد شده که سو مدیریت ها هم از طرفی بر روند خدمت رسانی اثر گذاشته است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دولتمردان نظام نیازها و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را بشوند و با ارائه راهکارهای عملیاتی رفع کنند که آسیب و چالش های زیادی را از دوش آنان بردارند.

وی با بیان اینکه اقشار محروم جامعه تحت فشار اقتصادی دچار مشکلاتی شده اند، تصریح کرد: کمتر صدای این افراد به مسئولان رسیده و حتی کمتر هم از مشکلات گلایه می کنند اما لازم است مسئولان به این قشر رسیدگی کنند.

 

آیت الله مهدوی با اشاره به طرح حذف یارانه ترجیهی و پرداخت یارانه به مردم، اذعان داشت: این اقدام دولت در کاهش فساد و جلوگیری از قاچاق کالا نقش داشته و تاثیرات سازنده آن به مردم کشورمان به ویژه قشر متوسط و پایان می رسد.

وی ادامه داد: در گذشته یارانه و پول بیت المال بیشتر به دهک های بالا می رسید و قشر ضعیف و متوسط کمتر از آن بهره می بردند اما با این اقدام دولت فرصت های حمایتی از مردم فراهم و بودجه کشور به خوبی هزینه می شود.

به گفته خطیب جمعه اصفهان این اقدام نیز با مشکلات و معضلاتی روبرو هست اما باید متولیان امر برای رفع آن تلاش کنند.

 

پشتوانه الهی در پیروزی

 

وی به سوم خردادماه سالروز پیروزی خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: این اتفاق برای همه مردم یک واقعه ساده نبود بلکه پشتوانه الهی را دیدند.

آیت الله مهدوی یادآورشد: در زمینه های مختلف حمایت های الهی را دیده ایم که با کمبود امکانات اما همت و تلاش و حمایت های حضرت حق توانسته ایم از مشکلات عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای طلبه و روحانی اصفهان که بیشترین آمار را در کشور دارند در تقویت معنویت و دعوت به حضور در جبهه حق و مبارزه با دشمن نقش مهمی داشتند.

کد خبر 1177074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha