وضعیت بدحجابی در کشور نگران کننده است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه وضعیت بدحجابی در کشور نگران کننده است، گفت: بی‌حجابی و بدحجابی جزو جرائم مشهود و آشکار است و مسئولان مربوطه دراین زمینه به وظایف‌شان عمل کرده و قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: این عملیات‌ها دو مقطع مهم و سرنوشت‌ساز در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه رزمندگان در عملیات فتح‌المبین گلوگاه کشور یعنی خوزستان را حفظ کردند، تصریح‌کرد: در عملیات سرنوشت بیت‌المقدس کمر صدام شکست.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از این عملیات شیب سقوط صدام شروع شد واین عملیات تمام معادلات بین‌المللی را بر هم زد، گفت: در این عملیات ما چیزی نداشتیم اما با ایستادگی و مقاومت خرمشهر را آزاد کردیم و فتح خرمشهرشبیه یک معجزه بود که امام خمینی(ره) فرمود« خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارکرد: خرمشهرهای دیگری درابعاد اقتصادی، فرهنگی و ... پیش‌رو داریم و دشمن می‌خواهد اقتصاد و فرهنگ ما رو گروگان بگیرد و ما با اتحاد و ولایتمداری می‌توانیم خرمشهرهای دیگر را فتح کنیم.

 

خطیب نماز جمعه خمام، وضعیت بدحجابی و بدپوششی را نگران کننده دانست و خاطرنشان‌کرد: درمقابله بابدحجابی و بی‌حجابی همه ما وظیفه تذکر لسانی داریم و اگربی تفاوت باشیم اندلس دراین کشور تکرار می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: اگر روند اینگونه ادامه داشته باشد دشمنان مساجدرا تبدیل به کلیسا می‌کنند و همان که در اندلس اتفاق افتاد در اینجا اتفاق می‌افتد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه بی‌حجابی و بدحجابی جزو جرائم مشهود و آشکار است، اضافه‌کرد: مسئولان مربوطه دراین زمینه به وظایف‌شان عمل کرده و قاطعانه برخورد کنند.

 

امام جمعه خمام با تسلیت رحلت عالم واعظ درس آموز آیت‌الله فاطمی‌نیا، افزود: آیت‌الله فاطمی‌نیا  دردفاع ازولایت لکنت زبان نداشت و اثرگذاری فراوان داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند آیت‌الله فاطمی‌نیا اهل سیاست نبود وحال آنکه ایشان شعار سیاست ماعین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست را عملا نشان داد، اضافه‌کرد: در فتنه ۸۸ که خیلی از افراد کم آوردند وی پای دفاع ازولایت ایستاد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به طرح مردمی کردن یارانه‌ اشاره کرد و گفت: با اینکه این طرح سختی دارد ولی مسئولین درتلاش هستند به مردم کمتر فشار بیاید.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه برای اجرای طرح نیازمند همدلی و همراهی همه‌ی اقشارجامعه هستیم و اگرخدای نکرده افرادی مایحتاج عمومی مردم را احتکارکنند برای اینکه به قیمت بالاتر بفروشند هم به خدا خیانت و هم به انقلاب وهم به خون شهدا خیانت می‌کنند،اظهارکرد: اگر به همدیگر رحم نکنیم وفقط به فکرمنافع فردی خودمان باشیم مورد رحمت خداوند نخواهیم بود.

کد خبر 1177080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha