مشکلات امروز کشور ناشی از عدم توجه به اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام محمودی اصل تبا اشاره به اینکه دشمنان در زمان های مختلف با ترفندهای متفاوت به دنبال ایجاد مشکلات برای مردم هستند، گفت: مشکلات امروز ما ناشی از عدم توجه به اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

امام جمعه شهر لنده اظهار کرد: دشمنان هرگز اصلاح شدنی نیستند و قرآن نیز بر ضرورت هوشیاری و آگاه سازی برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید دارد.

 

وی تصریح کرد: تمرکز امروز دشمن بر روی ذهن و اندیشه مردم به خصوص جوانان در جنگ ادراکی و شناختی است.

 

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: دشمنان در حال توطئه چینی برای بحث معیشت مردم بوده که در زمان های مختلف با ترفندهای متفاوت به دنبال ایجاد مشکلات برای مردم هستند که مشکلات امروز ما ناشی از عدم توجه به اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه شهر لنده گفت: برخی ها از عوامل خود فروخته داخلی تنها راه حل مشکلات امروز کشور را به برقراری رابطه با آمریکا می دانند و اگر امروز فشاری بر گرده مردم وجود دارد، ناشی از همان سیاست های غلطی بوده که ریشه آن در غرب است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف دولت از طرح جدید هدفمندی یارانه ها در مسیر حذف بیکاری و تورم است که هم درآمدها را افزایش دهد و هم در زمینه تولید گام های بزرگی را بردارد.

 

حجت الاسلام محمودی اصل اظهار کرد: دولت موظف است در این زمینه روشنگری کند تا مردم نیز با اعتماد به دولت نیز آنها را همراهی کنند.

 

امام جمعه شهر لنده ادامه داد: همان طوری که در سایر حوزه ها دارای توانمندی های زیادی هستیم در حوزه های اقتصادی نیز دولت باید گام های مهمی بردارد.

 

وی تاکید کرد: توجه به بحث اجرایی کردن پروژه های عمرانی به خصوص جاده لنده، تراب و لنده_تشان باید هرچه سریع تر اجرایی شوند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل عنوان کرد: در حوزه راهداری این مهم متأسّفانه جدی گرفته نشده و وعده های چندین ساله آنان چندان منفعتی برای مردم به ویژه در جاده های روستایی اجرایی نشده و انتظار داریم بنیاد علوی ضمن کمک به مردم، برای ارتقای بحث آسفالت روستاها کمک کند.

 

امام جمعه لنده گفت: ابلاغ سیاست های جمعیت امروز ما به عنوان یک کشور میان سال تبدیل شده ایم که امیدواریم سیاست های دولت در این حوزه اجرایی شود.

 

وی سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر را یکی از مهم ترین حوادث دوران دفاع مقدس دانست و گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرموند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: این فتح باید آغازی برای سلسله فتح های الی بیت المقدس و فتح قدس و بیرون راندن شیطان بزرگ از منطقه و اسرائیل خبیث باشد که برای همیشه از صحنه پاک شوند.

کد خبر 1177099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha