تک تک مردم و مسئولان آذربایجان غربی حامی دولت است

حجت الاسلام عسگر دیرباز گفت: مردم و مسئولان آذربایجان غربی با تلاشی شبانه روزی حامی دولت وقت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام عسگر دیرباز» امروز(30اردیبهشت) در دیدار ریاست جمهوری در ارومیه با نخبگان آذربایجان غربی گفت: حدود7هزار و 500 رزمنده ای که در دوران دفاع مقدس که شغل رسمی دولتی نداشتند ولی احساس وظیفه کردند در جبهه ها حاضر شدند و اکنون دریافتی آنها 2میلیون و 200 هزار تومن در ماه است از شما درخواست دارند در صورت امکان حقوق دریافتی به آنها افزایش پیدا کنند چرا که به سالمندی رسیدند که فقط بیمه سلامت دارند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان افزود:  آمایش سرزمین که یک طرح ملی است که در همه جای کشور اجرا می شود در استان ما نیز استاندار تلاش شبانه روزی می کنند مورد تاکید قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مرزهای موجود در استان، مرز نشین های ما می توانند در رفاه بیشتر زندگی کنند اما خواهش داریم با توجه به موقیت اخیر این طرح های رفاهی قدرت و سرعت بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کابینه دولت وقت بسیار پرتوان هستند و باید زمینه تبلیغ و نشان دادن دستاورد ها و فعالیت های آنها فراهم شود.

دیرباز گفت: اقشار مختلف این استان بویژه روحیانیت و شیعه و سنی حامی شما هستند و از شما انتظار دارند تا قدمهای بیشتری در راستای افزایش سطح رفاه و کاهش میزان عقب ماندگی این استان برداشته شود .

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: استان های مرزی ما در دوران جنگ تحمیلی  و همچنین در تمام دوران دچار یک عقب ماندگی شده است و این فاصله و شکافت در مقایسه با سایر استان ها نیز کاملا مشهود است لذا خواستاریم در بودجه ریزی عنایت خاصی صورت گیرد.

کد خبر 1177114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha