فساد زیبنده جامعه اسلامی نیست

آیت الله رییسی گفت: فساد زیبنده جامعه اسلامی نیست و مبارزه با تبعیض و فساد را باید دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «آیت الله ابراهیم رییسی» امروز (30 اردیبهشت) در نشست با نخبگان و فرهیختگان آذربایجان غربی که در سالن اداره برق ارومیه برگزار شد، گفت: نکات ذکر شده را بسنده به این نشست نکنید و دیدگاه ها و دغدغه های ذکر شده را دولت باید همیشه مد نظر داشته باشد.

ریاست جمهوری افزود: پیشنهاد هایی اینجا مطرح شد از طرف جوانان و و حلقه ارتباطی جوانان با استاندار و دولت پیشنهاد بسیار خوبی است که باید پیگیری شود.

وی با اینکه باید از دیدگاه های نخبگانی بیشتر بهره مند شویم، تصریح کرد: جوانان نخبه و فرهیخته سرما یه ای برای دولت هستند.

این مسئول اضافه کرد: نسبت به نعمت های خدا که به این استان داده است نعمت امنیت و امنیت سازان که جان خود را برای امنیت این منطقه و کشور به ارمغان بیاورند به برکت خود شهدا ی این استان است که امینت این استان و کشور را مدیون 12 هزار شهید این استان هستیم.

وی گفت: نعمت وحدت و انسجام ملی که شاهد آن هستیم  که در استانی که اقوام و ادیان و مذاهب وجود دارد بسیار مثال زدنی است.

رییسی ادامه داد: این وحدت و انسجام زرمینه پیشرفت را برای استان فراهم می کند و همه مردم باید پاسدار این وحدت و انسجام باشند و این یک مولفه مهم برای امنیت ملی کشور بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وحدت نیز یک اقدام تاکتیکی و مقطعی نیست و بلکه یک نگاه راهبردی است که هر کس که دانسته و نداسته این وحدوت را مخدوش کند در راستای راهبرد دشمن حرکت کرده است.

رییس جمهور اضافه کرد: دریاچه ارومیه نه فقط برای این شهر و استان برای منطقه نیز می تواند برای اکو سیستم بسیار تاثیرگذار باشد و از اولویت های سفر ماست که گام های برداشته شده و مطالعات نیمه کاره برنامه ریزی کرده ایم که انشاالله به زودی دنبال می شود و مردم نیز در جریان امور قرار خواهند گرفت.

وی گفت: محصولات کشاورزی استان مثل سیب و انگور کار های خوبی در استان انجام شده که امسال کار متفاوتی انجام شد که نسبت به حجم و ارزش صادرات 5 برابر صادرات امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رییسی با بیان اینک نسبت به مسعله معادن باید گفت که 52 ماده معنی در این استان وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد، گفت: باید جلوی خام فروشی مواد این معادن گرفته شود.

وی اضافه کرد: الگوی کشت در این استان باید تغییر کند و با خود کشاورزان صحبت شود و سود آنها در نظر گرفته شود تا بتوانیم کالاهای اساسی را در کشور و این استان تولید کنیم.

رییس جمهور ایران گفت: باید تلاش کنیم تا به خودکفایی برسیم ما همزمان با کارهای روز که دولت گرفتار آن است به دنبال آن هستیم که خودکفایی در کشور اتفاق بیافتد که برای این مهم به کمک بخش های مختلف و گروه های جهادی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه نباید روحیه جهادی از بین برود، تصریح کرد: فساد زیبنده جامعه اسلامی نیست و مبارزه با تبعیض و فساد را باید دنبال کنیم.

 شوند

وی ادامه داد: در دولت برای بررسی بستر های فساد گام های بزرگی برداشته ایم و در حال ریشه کنی فساددر جامعه هستیم و می خواهیم با مردم با فعل ماضی با مردم حرف بزنیم.

این مسوول ادامه داد: مگر راه برای باکری راه همواری بود که در فیلم ساخته شده کمی از آن مشکلات به زیبایی به تصویر کشده شده است.

رییسی اضافه کرد: باکری با شعار ما می تواینم حرکت کرد مگر آن روزی که حجت الاسلام حسنی برای نقده میجنگید راه برایش هموار بود که امروز ما به این زودی  نا امید شویم و من به آینده بسیار امیدوار هستم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ اراده است در این مسیر بدون شک اراده ای که متکی به خداست  پیروز است.

 رییسی گفت: ما در آذربایجان غربی کلنگ تاسیس نزدیم چرا که ما به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام هستیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک معلم اخلاق در مجلس خبرگان به آیت الله قریشی ادای احترام می کنیم.

کد خبر 1177118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha