دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به این جایگاه با ارزش روحانیت است

حجت‌الاسلام رستگار نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های انقلابی دیگر را بی‌بدیل دانست و گفت: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به این جایگاه با ارزش روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: از آنجا که تبلیغات وسیع دشمن علیه روحانیت همواره گوش جهان را پر کرده و رسانه‌های دشمن در فضای مجازی و گفتاری علیه روحانیت تبلیغات منفی را آغاز کرده اند، نقش روحانیت در شکل‌گیری روحیه معنوی جامعه برای نسل جوان باید بازگو شود چرا که آنها هشت سال دفاع مقدس و نقش موثری روحانیت را درک نکردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: از نظر مقایسه صنفی، تعداد شهدای روحانیت هفت برابر سایر اصناف بوده و این نشان دهنده نقش برجسته آنها در دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار شهید روحانی دفاع مقدس در صحنه های خط مقدم جبهه شرکت داشتند و همواره نیز در این صحنه های انقلابی حضور پررنگ دارند اضافه کرد: نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل بوده و در مولفه‌های جنگ تحمیلی و سایر جنگ های نرم نیز نقش روحانیت برجسته است.

 

حجت‌الاسلام رستگار با اشاره به اینکه روحانیون بر اساس باورهای دینی و اعتقادی مبارزه می‌کردند ادامه داد: امام خمینی (ره) جنگ را مانند فرماندهی در صحنه میدان مدیریت می کرد که این از ویژگی های مقام معظم رهبری نیز محسوب می شد و همواره یکی از شاخص های نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس همین مدیریت انقلابی و جهادی بود.

 

وی ابراز کرد: شهدا زنده و نظاره گر اعمال ما هستند تا ببینند ما با میراث آنها چه می کنیم؛ آیا مشکلات و گرفتاری ها ما را از پای در می آورد و آیا هجمه رسانه ای استکبار زانوهای ما را سست خواهد کرد یا اینکه ما را قوی تر می کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی، بر معرفی نقش برجسته روحانیت در عرصه های انقلاب تاکید کرد.

 

کد خبر 1177121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha