اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» در اندیمشک

دبیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک از اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» در یادمان شهدای گمنام این شهر خبر داد.

«محمد رشیدیان» عصر امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» در یادمان شهدای گمنام اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: دهه نودی‌ها با اجرای همگانی این سرود، با امام مهربانی‌ها حضرت مهدی (عج) عهد و پیمان بستند.

 

دبیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک با بیان اينکه سرود «سلام فرمانده» تأثیر زیادی در کشور داشته و در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است افزود: این سرود به عنوان کار فرهنگی اثرگذاری محسوب می‌شود و با توجه به فضای مسموم جامعه که دشمن با تبلیغات و خوراک‌های آلوده در فضای مجازی باعث روزمرگی و فرسودگی نسل نوجوان و جوان ما شده، این کار، واکسنی بود که به جامعه تزریق شد.

 

وی اذعان کرد: همزمان با برگزاری این برنامه و اجرای سرود، پرچم‌های گنبد و بارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) وارد یادمان شهدای گمنام شدند.

 

رشیدیان تصریح کرد: این برنامه با مشارکت بسیج دانشجویی، بسیج مداحان، بسیج محلات، مرکز نیکوکاری سادات مدافع حرم، انجمن اسلامی دانش‌آموزان، مرکز نیکوکاری نغمه‌های عشق، هیأت مهدی موعود (عج) و مؤسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک برگزار شد.

 

کد خبر 1177132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha