سرود «سلام فرمانده» با هدف توجه بیشتر به ولایت فقیه تولید شده است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه سرود «سلام فرمانده» با هدف توجه بیشتر به ولایت فقیه تولید شده است گفت: ما وظیفه داریم به رهبر معظم انقلاب عشق بورزیم و از ایشان اطاعت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» عصر امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت) در آئین اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی که در حقیقیت به عنوان نماینده اسلام و قرآن کریم محسوب می‌شود، به وسیله ولایت فقیه در این سرزمین برپا است.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: همه دشمنان داخلی و خارجی و کسانی که نسبت به دین مبین اسلام کینه دارند، به دنبال این هستند که به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ضربه وارد کنند.

 

وی اذعان کرد: همانطور که در روایات آمده، اسلام بر چندین بنا استوار است که ولایت به عنوان‌ مهمترین بنای آن به حساب می‌آید.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: به همان اندازه و میزانی که به ولایت توصیه و سفارش شده‌ایم، به نماز، روزه و زکات و امثال آنها توصیه نشده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: نماز، روزه و حج زمانی بقا و حیات پیدا می‌کنند که کسی برای اقامه آنها باشد و آن یک ولایت است و در عصر ما، ولایت فقیه وجود دارد.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه سرود «سلام فرمانده» با هدف توجه بیشتر به ولایت فقیه تولید شده است بیان کرد: ما وظیفه داریم به رهبر معظم انقلاب عشق بورزیم و از ایشان اطاعت کنیم.

 

وی در ادامه از برگزارکنندگان برنامه اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده» و شرکت‌کنندگان تقدیر کرد.

 

کد خبر 1177135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha