نگاه اداری پاسخگوی رسالت خدمت به محرومان نیست

ظاهری گفت: خدمت در کمیته امداد امام خمینی (ره) کار دلی است یعنی برخواسته از اعتقاد و آموزه هایی است که در فکر و روح امدادگران جای گرفته و تنها با نگاه اداری نمی توان در کمیته امداد کار کرد چراکه خدمت به محرومان با روحیه جهادی زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «ناصر ظاهری» در نشست تجلیل از کارشناسان اکرام استان بیان کرد: تقدیر از کارشناسان اکرام لازم است از همین رو رئیس کمیته امداد خود این لوح ها را صادر کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاد مولود انقلاب است که برای خدمت به محرومان به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است، کار خدمت به محرومان و ایتام را نباید کوچک بشماریم چراکه سیره اهل بیت (ع) بر این مهم تأکید دارد و سرعت عمل رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تأسیس این نهاد خود گویای اهمیت خدمت به محرومان است.

 

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که با داشتن نظام اداری و تشکیلات قانونی لازم، همه فعالیت های خود را در چارچوب و بستر نظام اداری کشور اجرا می کند و علاوه بر نظارت های درون سازمانی، توسط سازمان حسابرسی کل کشور، سازمان بازرسی و موسسه راهبر مفید مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد.

 

ظاهری اضافه کرد: خدمت در کمیته امداد امام خمینی (ره) در چارچوب اداری پیاده سازی و اجرا می شود ولی آفت خدمت در امداد نگاه اداری است یعنی باید چارچوب ها را رعایت کنیم ولی نیّت، مبنا و محور کارمان رضایت خداوند سبحان باشد.

 

وی افزود: خدمت در کمیته امداد امام خمینی (ره) کار دلی است یعنی برخواسته از اعتقاد و آموزه هایی است که در فکر و روح امدادگران جای گرفته در نتیجه شادی امدادگر با لبخند ایتام و نیازمندان حاصل می شود از این رو با نگاه اداری نمی توان در کمیته امداد کار کرد چراکه خدمت به محرومان با روحیه جهادی زنده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از مددکارانی که در سخنان خود بر کار دلی در کمیته امداد تأکید داشتند، اظهارکرد: کار کمیته امداد امام خمینی (ره) با کار جهادی، دلی، خدایی و مردمی گره خورده است؛ هر روز که سرکار می آییم به لحاظ اداری تکلیف خود را اداء کرده ایم و در پایان ماه حقوق مان را می گیریم ولی کار در کمیته امداد با نگاه اداری ابتر است.

 

وی تصریح کرد: نیّت کسب رضای الهی است که به حقوقمان برکت می دهد، نیّت خدمت به مردم است که زندگیمان را زیبا می کند، دعای نیازمندان است که زندگیمان را روشن می کند؛ بنابراین اگر کسی تنها برای دریافت حقوق کمیته امداد بیاید ضرر کرده است.

 

ظاهری با شاره به ضرورت توجه به مشارکت های مردمی عنوان کرد: ظرفیت مراکز نیکوکاری بسیار زیاد است به طوری که در مشارکت برای یخچال برای محرومان با مشارکت 450 میلیون تومانی مراکز نیکوکاری جلوه ای از این ظرفیت نمایان شد.

 

وی یادآورشد: این مشارکت نشان می دهد که کار خدمت به محرومان تنها با نگاه اعتقادی و دلی است که نتیجه می دهد و اگر نیّت ها الهی شد خداوند سبحان براساس وعده الهی که حق است، به کلام، گام و همه اعمال ما برکت می دهد.

 

کد خبر 1177178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha