برگزاری بزرگترین محفل کرسی تلاوت در آستارا

حسینی از برگزاری بزرگترین و باشکوه‌ترین محفل کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته، مسئولین و عموم برادران و خواهران برگزار در بندر آستارا خبر داد.

«سید اصغر حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا قرآن و اهل‌بیت(ع) را نجات‌دهنده انسان دانست و از خانواده‌ها خواست برای عاقبت ‌بخیری و گذر از گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فردی، بچه‌ها را قرآنی تربیت کنند و با عمل به قرآن، انس با قرآن و تلاوت قرآن زندگی‌ها را پر از عطر و بوی قرآنی کنند.

 

مدیرعامل موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا از برگزاری بزرگترین و باشکوه‌ترین محفل کرسی تلاوت در این شهرستان خبر داد و افزود: این محفل چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۷ عصر در مسجد جامع آستارا برگزار و شرکت برای عموم آزاد است.

 

وی با اشاره به اینکه محفل کرسی تلاوت در آستارا با حضور قاریان برجسته، مسئولین و عموم برادران و خواهران برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی از اهداف برگزاری آن محفل قرآنی است.

 

حسینی با بیان‌اینکه برای شرکت‌کنندگان در این محفل قرآنی جوایز فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: اعزام به زیارت مشهد مقدس ۲ نفر، اهدای کتاب نفیس صحیفه سجادیه به ۱۰ نفر، اهدای جوایز ۵۰۰ هزار ریالی به شرکت‌کنندگان مسابقه پنج سوالی به تعداد ۴ نفر از جوایز محفل کرسی تلاوت قرآن در آستارا است.

 

مدیرعامل موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا اضافه‌کرد: همچنین با توجه به هرچه بیشتر شدن تعداد شرکت‌کنندگان، تعداد جوایز اهدایی هم افزایش می‌یابد.

 

حسینی خاطر نشان‌کرد: در برگزاری محفل کرسی تلاوت قرآن پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب‌زاده ، جامعه خیرین و هیئت امنای مسجد جامع مشارکت دارند.

کد خبر 1177244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha