میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: به منظور خدمات دهی بهتر به جامعه هدف، میز خدمت بانک دی در شهرستان شیروان افتتاح شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به اینکه میز خدمت بانک دی در شهرستان وجود نداشت، با پیگیری های انجام شده میز خدمت بانک دی در شهرستان شیروان افتتاح شد و از این پس این میز خدمت عمده کارهای بانکی خانواده شهدا و جانبازان را تحت پوشش خود قرار می دهد‌.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: خانواده معزز شهدا و جانبازان از این پس می توانند جهت انجام امور بانک دی به محل میز خدمت بانک دی واقع در محوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان مراجعه کنند.

 

رازقی خاطرنشان کرد: ساعت کاری میز خدمت جهت پاسخگویی و انجام خدمات بهتر هر روز از ساعت 7 صبح تا 14 است.

 

وی در مورد خدمات ارائه‌شده در این باجه‌های بانکی اضافه کرد: در این باجه‌ها تمام خدمات دریافت و پرداخت و عملیات بانکی، بیمه‌ای و کارگزاری سهام ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه دولت جدید و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به ایثارگران و خانواده شهدا دارد و اعتقاد داریم که باید خدمات شایسته به آنان ارائه شود، تصریح کرد: ارائه خدمات بانکی، بیمه‌ای و بورسی به این عزیزان در محل سکونت آنان از سوی بانک دی شایسته تقدیر ویژه‌ای است و این هم‌افزایی میان بانک و بنیاد شهید می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر دستگاه ها باشد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: افتتاح باجه‌های بانک دی، خدمت‌رسانی به جامعه هدف را تسهیل می‌کند، به ویژه که این کار صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای خانواده شهدا و ایثارگران به همراه دارد.

 

 

 

کد خبر 1177257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha