گسترش روحیه داوطلبی در جامعه توسعه امور خیرخواهانه را به همراه دارد

شفیعیان گفت: هر چقدر روحیه داوطلبی در جامعه گسترش یابد می تواند به توسعه امور خیرخواهانه کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۳۱ اردیبهشت) در دیدار رئیس و کارکنان‌ هلال‌احمر جهرم با بیان اینکه عملکرد هلال احمر بر اصول بی طرفی استوار است، گفت: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است و با توجه به این فعالیت ها در سطح شهرستان به اهمیت وجودی این عزیزان پی می بریم که در تمامی عرصه ها شاهد فعالیت های این جمعیت هستیم.

 

فرماندار ویژه جهرم ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی این جمعیت، افزود: امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر با روحیه جهادی در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب های جامعه را شناسائی کرده و راه های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش های لازم بین آحاد مردم نهادینه می سازند که در این میان نقش جوانان و فعالان جمعیت هلال احمر که بدون مزد مشغول انجام خدمت رسانی هستند یک کار ماندگار و اثر بخش است و حضورشان بطور قطع مورد رضایت خداوند قرار می گیرند.

 

وی مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند این مجموعه خدوم در اجرای برنامه ها و فعالیت های امدادی و بشر دوستانه به ویژه در راستای مبارزه با ویروس کرونا ابراز داشت و یادآور شد: جمعیت هلال احمر در اقدامی جهادی مقابله با این ویروس و مهار آن را با ارائه خدمات به بیماران و پایش و کنترل مداوم انجام داد که درخشان ترین عملکرد این جمعیت را باید در تهیه واکسن و واردات آن مشاهده کرد.

 

شفیعیان تصريح کرد: جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگرانی که به صورت عام المنفعه در بحران های سخت همکاری می کنند، سرمایه معنوی جمعیت هلال  احمر هستندکه در حوادث و طرح های مختلف به صورت داوطلبانه  حضوری چشم‌گیر دارند.

 

وی اضافه کرد:جوانان داوطلب در واقع هویت اصلی جمعیت هلال احمر هستند و بدون حضور آنها این نهاد نمی تواند به ماموریت های خود ادامه دهد و هویت داشته باشد.

 

رئیس مدیریت بحران شهرستان جهرم مشارکت در کارهای عام المنفعه و بدون چشمداشت یک نوع حرکت داوطلبی عنوان‌ کرد و بیان داشت:هر چقدر روحیه داوطلبی در جامعه گسترش یابد می تواند به توسعه امور خیرخواهانه کمک کند.

 

شفیعیان زمان بروز حوادث ترافیکی به منظور رسیدگی به موقع و کارای نیروهای هلال‌احمر در کمترین زمان از مهمترین اقدامات این سازمان نام برد اظهارداشت: جمعیت هلال احمر در تمام طول سال به صورت آماده باش بوده و نسبت به ارائه خدمات امدادی در حوادث و سوانح مختلف از جمله حوادث ترافیکی، کوهستان،  اقدامات خوبی کرده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان با اهدا لوح تقدیر از رئیس و کارکنان هلال احمر قدرداني کرد.

 

کد خبر 1177331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha