نمایشگاه شاهراه اتصال و ورود به اقتصاد و تجارت ایران است

فرهادی گفت: نمایشگاه شاهراه شناخت، اتصال و ورود به اقتصاد و تجارت ایران است و کیفیت فنی و استانداردهای بالای تولیدات ایرانی و قیمت مناسب آنها فرصتی برای مراودات اقتصادی بیشتر با سایر کشورهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (شنبه 31 اردیبهشت) در دیدار با مقامات اقتصادی قطر و اقلیم کردستان گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس فرصت مطلوبی برای آشنایی با تولیدات فنی، تجاری و مصرفی ایرانی و ارتباط با فعالان اقتصادی، صنعتی و تجاری بخش دولتی و خصوصی فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برای همکاری و انجام اقدامات لازم برای تسهیل و شکل گیری ارتباط با طرف های ایرانی و تنظیم قرارداد و مبادلات کالا و تکنولوژی ایرانی مورد نیاز قطر و اقلیم کردستان را دارد.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی مشترک و احصای نیازها و دسته بندی تخصصی موضوعات برای بهبود بیش از پیش مراودات اقتصادی با کشورهای قطر و اقلیم کردستان موثر خواهد بود.

فرهادی تصریح کرد: نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان بخش فعال و پیشرو در صنعت نمایشگاهی کشور، هر هفته به صورت تفکیکی بخشی از برترین دستاوردهای تولیدات فنی،  تکنولوژی و تجاری ایران را  در معرض معرفی و نمایش قرار می دهد.

وی ادامه داد: نمایشگاه شاهراه شناخت، اتصال و ورود به اقتصاد و تجارت ایران است و کیفیت فنی و استانداردهای بالای تولیدات ایرانی و قیمت مناسب آنها فرصتی برای مراودات اقتصادی بیشتر با سایر کشورهاست.

فرهادی اعلام کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برای ایجاد زمینه حضور و ارتباط فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران و تجار کشورهای قطر و اقلیم کردستان  با طرف های ایرانی آمادگی دارد.

«عبدالعزیز محمود الزیاره»، رئیس هیئت قطری نیز در این دیدار گفت: نمایشگاه دام، طیور و آبزیان، فرصت خوبی برای مشاهده ظرفیت های تولیدکنندگان ایرانی از نزدیک را برای ما فراهم کرد و ایجاد کنسولگری زمینه حضور سرمایه گذاران قطری در استان فارس را تسهیل می کند و خواستار شکل گیری کمیته مشترک بین بخش دولتی، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران و قطر نیز هستیم.

«عبدالکریم سلیمان حاجی العبیدی»، معاون وزیر کشاورزی اقلیم کردستان نیز ایران و اقلیم کردستان را یک تن دانست و عنوان کرد: اقلیم کردستان پس از این سفر در حوزه کشاورزی و دامداری توجه ویژه ای به حوزه سرمایه ‌گذاری  در ایران خواهد داشت.

کد خبر 1177349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha