فعالیت های ورزشی کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) آغاز شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) از آغاز فعالیت های ورزشی اعضای این کانون با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی» خبر داد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های ورزشی اعضای این کانون با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی» آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) تصریح کرد: با کاهش شیوع بیماری کرونا امسال ویژه برنامه اوقات فراغت این کانون به صورت حضوری خواهد بود و این مسابقات ورزشی نیز در همین راستا است.

 

وی ادامه داد: بزودی کلاس های آموزشی و اعتقادی این کانون به مناسبت ایام اوقات فراغت نیز آغاز خواهد شد و از همه نوجوانان و جوانان دعوت می شود تا در این کلاس ها حضور داشته باشند.

 

هاتفی پور اضافه کرد: البته اعضای گروه سرود این کانون نیز فعالیت های هنری خود را بیش از پیش ادامه می دهند و طی هفته جاری در برنامه های مختلف استانی به اجرای سرود «سلام فرمانده» پرداختند.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) افزود: حضور در ویژه برنامه همایش خانواده کارکنان به مناسبت هفته سلامت و گود زورخانه علی بن ابیطالب(ع) از جمله برنامه های بود که این سرود به همت اعضای سرود اجرا شد.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را با قوت ادامه دهیم و ویژه برنامه اوقات فراغت کانون با تنوع بیشتر برپا شود.

 

کد خبر 1177352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha