روستاهای بخش «سیمکان» جهرم در طرح خوداشتغالی خانگی بنیاد برکت قرار گرفت

رضایی کوچی گفت: روستاهای بخش «سیمکان»، به عنوان روستای هدف طرح خوداشتغالی خانگی توسط بنیاد «برکت» قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۳۱ اردیبهشت) در نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان «پشت پر» بخش «سیمکان» با اشاره به سابقه انقلابی و بیان اینکه مردم سیمکان همواره پشتوانه نظام بوده‌اند، گفت: ارتباط مردم و مسئولین باید برقرار باشد، هر مسئولی عملکرد خوبی داشته باشد مردم از آنها به نیکی یاد می‌کنند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فضای تعاملی، مردم به نوبه خود در پروژه ها کمک می‌دهند، افزود: ادارات رابطه منطقی و دوستانه با مردم داشته و در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: مطالعه‌ محور اصلی دهستان، حد فاصل سه راهی «دشتی» تا «بهجان» مطالعه آن توسط اداره راهداری استان انجام و ابلاغ بهسازی تعریض مسیر و حذف نقاط حادثه خیز صادر شده است.

 

 رضایی با اشاره به اینکه منابع مالی ۲ زمین چمن مصنوعی که اخیرا در بخش کلنگ زنی شد و سالن ورزشی روستای «بهجان» تامین شده است، عنوان کرد: در منطقه «سیمکان» زمین‌هایی که متعلق به مردم است بر اساس طرح کاداستر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با نگاه واگذاری زمین هایی که از لحاظ مرتع و جنگل مشکل ندارد به مردم اجرا می شود، گفت: روستاهای بخش «سیمکان»، به عنوان روستای هدف طرح خوداشتغالی خانگی توسط بنیاد «برکت» قرار گرفته است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطالعات انتقال آب از سد سلمان به بخش «سیمکان» انجام شده است، و فاز اول مطالعه تقریبا تمام و به سمت مناقصه می رفت.

 

وی همچنین گفت: ساختمان دادگاه در بخش مستقر و در تابستان افتتاح ‌می‌شود تا مردم جهت امورات خود نیاز مراجعه به مرکز شهرستان نداشته باشند.

 

رضایی کوچی تصریح کرد: معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی به منظور ایجاد ۲ شهرک گلخانه‌ای به «سیمکان» سفر می‌کند،‌ این شهرک‌ها تحت حمایت وزارت جهاد است.

 

کد خبر 1177404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha