تشکیل پرونده ۲۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در ایلام/ معرفی ۱۸ طرح دانش بنیان به بانک تجارت برای دریافت تسهیلات

اروانه با بیان اینکه تا کنون حدود ۲۵۰ نفر در استان ایلام در بحث اعطای تسهیلات فرزندآوری ثبت نام کرده اند، گفت: تا کنون در استان ایلام ۱۸ طرح دانش بنیان به بانک تجارت جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیریت امور شعب بانک تجارت استان ایلام، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: بانک تجارت در استان نزدیک به ۳۰ ماموریت محوله از جمله تامین منابع و تسهیلات در حوزه مسکن و اشتغال دارد که امسال دو ماموریت دیگر از جمله بحث تسهیلات فرزندآوری و مصوبات سفر ریاست جمهوری را به استان  را عهده دار شده است.

 

« حسین اروانه» یادآور شد: تا کنون حدود ۲۵۰ نفر در استان ایلام در بحث اعطای تسهیلات فرزندآوری ثبت نام کرده اند که در حال تکمیل پرونده بوده و به حدود ۴۰ درصد از افراد ثبت نام شده، تسهیلات مورد نظر پرداخت شده است و در سفر  ریاست جمهوری حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که ۵۲۰ نفر ثبت نام و معرفی شده اند که در حال پرداخت تسهیلات به این افراد هستیم.

 

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰۰ مورد نیز  تسهیلات ازدواج در اسل گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: در سال جاری نیز حدود ۳۰۰ نفر در حال پرداخت است و امسال نیز بانک تجارت با توجه به شعار سال، اولویت ویژه ای در راستای حمایت از محصولات و تولیدات دانش بنیان با انعقاد تفاهم نامه با معاونت فناوری و علمی ریاست جمهوری گام برداشته است.

 

مدیریت امور شعب بانک تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه تا کنون در استان ایلام ۱۸ طرح دانش بنیان به بانک تجارت جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است، افزود: نگاه بانک تجارت نگاه حمایتی از این طرح ها است و در سال جاری امید است در این حوزه عملکرد مثبت و درخشانی داشته باشیم.

 

اروانه ابراز کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی تا کنون دو بابا مدرسه و یک باب درمانگاه با حمایت های بانک تجارت در استان ساخته شده است و امسال نیز از همین محل،  اخذ مجوز مشارکت و  ساخت مدرسه و درمانگاه در دستور کار قرار دارد.

 

وی ابراز کرد: در حوادث غیرمترقبه نیز  بانک تجارت استان از جمله در سیل و زلزله هم در خدمت هم استانی های عزیز ایلامی بوده و توانسته است در این زمینه هم کارنامه درخشانی با ارائه تسهیلات مناسب داشته باشد.

کد خبر 1177424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha