زبان هنر ابزاری برای بازنمایی مفاهیم وحی الهی است

دریایی گفت: زبان هنر بهترین ابزار ممکن برای بازنمایی مفاهیم وحی الهی و آخرین معجزه خاتم انبیا حضرت محمد(ص) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان در بازدید از نمایشگاه قرآنی که به مناسبت هفته قرآن و عترت در محل خانه کٔرد سنندج برپا است، اظهار کرد: زبان هنر بهترین ابزار ممکن برای بازنمایی مفاهیم وحی الهی و آخرین معجزه خاتم انبیا حضرت محمد(ص) است.

 

 

وی افزود: برای ترویج سبک زندگی قرآنی نیاز به ابزار و استارت آپ‌های جدید و همچنین هنرهای هفتگانه داریم، روایت‌های سینمایی از قصص قرآنی و زندگی پیامبران و معصومین ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و سبک زندگی اسلامی می‌تواند در ترویج فضیلت‌های اخلاقی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار موثر باشد.

 

 

دریایی به اتفاق گلباغی مسئول امور قرآنی اداره‌کل از بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآنی از جمله صنایع دستی، خوشنویسی و کتب و نرم افزار قرآنی بازدید کرد.

 

 

نمایشگاه قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در محل خانه کٔرد سنندج برپا است حاوی تولیدات هنری و فرهنگی با موضوع قرآن و عترت است، این نمایشگاه تا ۳ خردادماه ۱۴۰۱ به روی علاقمندان باز خواهد بود.

کد خبر 1177450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha