انقلاب اسلامی امنیت خود را مرهون حضور عشایر در نقاط صفر مرزی است

سرهنگ کاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امنیت خود را مرهون حضور عشایر در نقاط صفر مرزی است، گفت: عشایر عزیز با جان و دل پای نظام ایستاده اند و حتی از نثار جان خود در این راه دریغ نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سرهنگ «محسن کاری» امروز (31 اردیبشهت) در مراسم رونمایی از یادمان شهید صفایی در نقطه صفر مرزی زیرکوه اظهار داشت: عشایر یکی از ارکان امنیت کشور هستند.

 

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه نقش آفرینی عشایر از ابتدای انقلاب تا به امروز ادامه دارد، افزود: امروز انقلاب اسلامی امنیت خود را مرهون حضور عشایر در نقاط مرزی سراسر کشور است.

 

وی با اشاره به یادمان شهید «صفایی» گفت: این یادمان در محل شهادت این شهید بزرگوار ایجاد شده است تا به عنوان سند افتخار و نقطه امید و نقطه عطفی برای ما و خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب باشد و دشمنان بدانند که در هر نقطه ای از کشور مردم عزیز در صحنه حضور دارند و پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

سرهنگ کاری در ادامه بیان کرد: تقدیم چندین شهید از عشایر عزیز در نقطه نقطه این مرز و بوم نشان می دهد که عشایر عزیز با جان و دل پای نظام ایستاده اند و حتی از نثار جان خود در این راه دریغ نکرده اند.

 

فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به لزوم پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: پاسداشت خون شهدای والامقام و ادامه دادن راه این شهدای عزیز تکلیفی است که بر گردن همه اقشار جامعه قرار دارد و باید در این مسیر نورانی که شهدا برای ما مشخص کرده اند با قدرت حرکت کنیم.

 

گفتنی است؛ شهید«علی اکبر صفایی» در دی ماه ۱۳۷۶ در منطقه عشایری چاه نو در نوار مرزی شهرستان زیرکوه به دست اشرار مسلح به شهادت رسیده است.

 

 

کد خبر 1177453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha