گشت رضویون در استان افزایش یابد

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی خواستار افزایش گشت‌های رضویون در مناطق جرم‌خیز خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، اولین جلسه کمیته قضایی، امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان با هدف شناسایی راهکارهای موثر در پیشگیری، کنترل و کاهش جرائم اولویتی به ویژه جرائم سرقت و حوزه مواد مخدر و همچنین بررسی راهکارهای هماهنگی و تقسیم کار میان نهادهای متولی این امر برگزار شد.

 

 «حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی» در این جلسه اظهار کرد: گشت رضویون، ظرفیت بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها نیز استفاده شود.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان افزود: استفاده از اطلس جرم سرقت، شناسایی اراذل و اوباش و همچنین محکومان متواری، کنترل بازارهای فروش اموال دست دوم و نظارت بر این بازارها، از بهترین راهکارهای مقابله با جرم سرقت است.

 

وی تصریح کرد: حدود 60 درصد از سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند و همین مسئله بیش از پیش راه‌اندازی اردوگاه ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر را الزامی می‌کند.

 

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی یاد آور شد: همه دستگاه‌های متولی باید در این زمینه همراهی کنند تا شاهد کاهش آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی از جمله جرم سرقت باشیم.

 

کد خبر 1177472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha