الگو گرفتن از آزادی خرمشهر تحقق اهداف انقلاب در مسیر گام دوم را میسر می کند

دریادار سیاری با بیان اینکه با الگو گرفتن از آزادی خرمشهر تحقق آرمان های انقلاب در مسیر گام دوم میسر می شود، گفت: در این عملیات دنیا باور کرد اگر ملتی بخواهد و بر خدا توکل کند، می تواند از حق خود دفاع کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه نشست پیشکسوتان دفاع مقدس در آزادی خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: واقعا موضوع عملیات آزادسازی خرمشهر که ما از اول درگیر این موضوع بوده ایم و این حماسه را به آزادی خرمشهر متصل می دانیم.

 

وی ادامه داد: لحظه ای که از خرمشهر خارج شدیم و لحظه ای که وارد این شهر شدیم، نهایت سپاس و شکرگزاری را به درگاه خدا به جا آوردیم و این خاطره هیچ وقت در ذهن هیچ تکاوری فراموش نخواهد شد که بعد از 519 روز این بخش از خرمشهر آزاد شد و ما ساحل کارون را تا تقاطع کارون به اروند را از وجود دشمن پاک کردیم.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: افتخار بزرگی برای این ملت در تاریخ ماند و در آن مقطع زمانی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به معرض نمایش گذاشته شد.

 

وی با اشاره به محدودیت ها و ایستادگی رزمندگان و حمایت همه جانبه تمام کشورها از دشمن یادآور شد: دنیا باور نمی کرد که خرمشهر آزاد شود زیرا دشمن آن قدر این شهر را تجهیز کرده بود که حتی خودش نیز باور نمی کرد که خرمشهر آزاد شده است اما آنچه که خدا می خواست با حمایت و عنایت الهی و چیزی شبیه معجزه اتفاق افتاد و دنیا باور کرد که اگر ملتی بخواهد و توکل بر خدا کند، قطعا می تواند از حق خود دفاع کند.

 

دریادار سیاری تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر برای ملت ما نمادی در طول تمام تاریخ است و اینکه جوانان ما بدانند که بسیاری از کارها می توان انجام داد و بسیاری از آزادی خرمشهرها در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب وجود دارد که باید با همین روش خدا خرمشهر را آزاد کرد، دنبال کنیم و انشاءالله انقلاب بتواند به آرمان های خود به ویژه در گام دوم انقلاب دسترسی پیدا کند.

کد خبر 1177549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha