محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان در کانون «مفتح الابواب» وردنجان برگزار شد

رفيعی وردنجانی گفت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

«احمد رفيعی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: این آیین معنوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی افزود: مسجد خانه خدا و کانون ذکر و معراج معنوی و عرصه علم، جهاد، تدبیر دنیوی و جایگاه عبادت و پایگاه سیاست است.

 

رفيعی وردنجانی اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد می‌توان نسل امروز را از گزند تهاجم‌های فکری و فرهنگی مصون نگه دارد و برای رسیدن به جایگاه مسجد تراز اسلامی بایستی برنامه ‌ریزی مناسبی برای نقش آفرینی مساجد در عرصه‌ های مختلف داشته باشیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن، فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند افزود: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

کد خبر 1177560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha