نقش اثرگذار اقتصادِ هنر به عنوان یکی از عوامل و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

حجت‌الاسلام کلاه‌کج گفت: اقتصادِ هنر به عنوان یکی از عوامل و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، می‌تواند ظرفیت‌های عظیمی را در اهواز به نحوی شایسته جاری و فعال کند و دستاورد آن در نهایت جذب سرمایه برای این کلانشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج» در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: اقتصاد هنر می‌تواند وضعیت اقتصادی اهواز را به صورت محسوس و اثربخش متحول کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: اقتصادِ هنر به عنوان یکی از عوامل و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی جاری مطرح است که می‌تواند ظرفیت‌های عظیم را در شهر اهواز به نحوی شایسته جاری و فعال کند که دستاورد آن در نهایت جذب سرمایه برای شهر است.

 

وی اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر مورد نیاز است تا بتوان از ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، هنری و فرهنگی در شهر اهواز به نحو شایسته بهره‌برداری کرد.

 

«محمدحسین ملایی زمانی» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اهواز نیز در خصوص مبحث فرهنگ و فرهنگ‌سازی در ادارات تصریح کرد: کلیه ادارات و سازمان‌ها وارد مقوله فرهنگ شده‌اند و با فاکتور گرفتن از موازی‌کاری‌ها می‌توان گفت در راستای ظرفیت‌های موجود آن نهاد، گام‌های موثری برداشته شده است.

 

در این جلسه ظرفیت‌های بسیاری که در شورا و شهرداری تاکنون مغفول واقع شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای متشکل از شورا، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اولویت‌بندی ظرفیت‌ها مشخص شود تا با به‌کارگیری بسیاری از نهادهای مرتبط بتوان به نتایج مثبتی دست یافت.

 

کد خبر 1177750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha