سند مالکیت اراضی سهم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به صورت رایگان در بندرعباس واگذار شد

دانشمند گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری سند مالکیت اراضی سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به صورت رایگان در بندرعباس واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « منوچهر دانشمند » در حاشیه اعطای اسناد مالکیتی محله نایبند جنوبی به مردم  اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه اراضی مسکونی سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به واجدین شرایط (در پلاک ۱۴ اصلی) به صورت رایگان به ساکنان محله نایبند بندرعباس واگذار شد.

 

مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان گفت: اهدای اراضی تحت مالکیت این نهاد انقلابی یک دانگ مشاع از ششدانگ که به متراژ ۲۴۰۰۰ هزار مربع است که با هدف تقویت توان اقتصادی خانواده های ساکن در این محله در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه بوده است.

 

دانشمند افزود: محله نایبندجنوبی از محلات قدیمی بندرعباس بوده و واگذاری رایگان این اراضی از خواسته های چندین ساله اهالی این محله بوده که با دستور رئیس ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و موافقت هیات امنای این نهاد، واگذاری اراضی مسکونی سهم ستاد به ساکنان محله کمتر توسعه و نیازمند در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و موفق به کسب مجوز واگذاری سهم ستاد به تعداد ۴۰۱ خانوار شده که همه این ساکنین منازل آنها از سهم ستاد سند مالکیت. به صورت رایگان می گیرند.

وی گفت: در این رابطه اینجانب و ساکنین محله نایبندجنوبی از مساعدت همه همکاران اولیای ستاد و پیگیری احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی می کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1177778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha