دفاع مقدس الگویی برای سایر عرصه های نظام است/خرمشهرهای پیش روی نظام

حجت الاسلام جعفری گفت: دفاع مقدس الگویی برای سایر عرصه های نظام و پیشرفت کار در برابر توطئه دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« روز یکشنبه(1خرداد) در گردهمایی تجلیل از کارمندان رزمنده عملیات بیت المقدس در دادگستری کل استان اصفهان اظهارداشت: دفاع مقدس یکی از عرصه های مهم نبرد

جمهوری اسلامی در برابر دشمنان بود که ارزش و جایگاه زیادی داشت و گنجینه ای برای نظام است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: دفاع مقدس الگویی برای سایر عرصه های نظام و پیشرفت کار در برابر توطئه دشمنان شده که به واسطه تجربیات آن دوران استقامت، ایستادگی و دشمن ستیزی در بین مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس و تجربیات آنم رمز بقا انقلاب بوده و به واسطه این گنجینه ارزشمند امروز در صحنه های مختلف جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن نبذد کرده و عقب نشینی نداشته ایم.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه فتح خرمشهر نمونه بارزی از امدادهای الهی و موفقیت ناشی از معنویت بود، تصریح کرد: رزمندگان با صداقت و اخلاص در برابر دشمن ایستادند و با سلاح معنویت قدرت های هم افزایی شده را شکست دادند.

وی وجود ارزش های دینی و اعتقاد نهفته در بین رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را رمز اساسی در پیروزی اعلام کرد و افزود: غیرممکن ها در این عملیات بیت المقدس ممکن گشت و خرمشهر از دست دشمن آزاد شد.

 

خرمشهرهای پیش روی نظام

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه فراز و نشیب های زیادی را در دوران بیش از 40 سال نظام تجربه کرده ایم، تصریح کرد: خرمشهرهای زیادی را در پیش داریم که باید فتح و از آن عبور کنیم.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی و اقتصادی و چالش های اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: برای عبور از این مشکلات برقراری عدالت از دوران دفاع مقدس و مدل های اصیل و توصیه های دینی باید استفاده کنیم.

 

این رزمنده دوران دفاع مقدس، بهره گیری از قرآن و توصیه های دینی و اعتقادی و عبادت و بندگی در راه خداوند را از رمزهای پیروزی در گذشته و الگویی برای آینده و رفع مشکلات کشور معرفی کرد.

کد خبر 1177790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha