بهره وری در اقتصاد کلیه کشورها به اولویتی ملی تبدیل شده است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان گفت: بهره وری موضوعی است که همه سازمان‌ها و حتی انسان‌ها به آن توجه دارند، و امروزه در اقتصاد کلیه کشورها به اولویتی ملی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان فرا رسیدن اول خرداد ماه روز "بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی" را تبریک گفت و اظهار داشت:  بهره‌وری یعنی استفاده مطلوب، مؤثر و بهینه از مجموعه امکانات، ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها، نیروها و منابعی که به انسان برای رسیدن به رشد و شکوفایی همه‌جانبه کمک می‌کند.

 

 خلیل عوض زاده ادامه داد: بهره وری موضوعی است که همه سازمان‌ها و حتی انسان‌ها به آن توجه دارند، و امروزه در اقتصاد کلیه کشورها به اولویتی ملی تبدیل شده است. 

 

وی بیان کرد: این روز به درستی یاد آور ضرورت استفاده حداکثری و موثر از ظرفیت های بهینه سازی مصرف انرژی بوده و نقش موثر مردم در تحقق اهداف آن ضروری است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مقارن شدن این روز، با ایام اوج مصرف انرژی را مهم دانست و افزود: شهروندان با رعایت نکاتی ساده اما تاثیر گذار همچون، عدم استفاده همزمان از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف روز (۱۲_۱۸)، خاموش کردن لامپ اضافه و استفاده از روشنایی طبیعی و تنظیم سیستم سرمایشی در محدوده مصرف بهینه (دور کند کولر های آبی و دمای آسایش ۲۵ درجه)، می‌توانند یاریگر این صنعت باشند.

 

وی تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌تواند با مراجعه با سایت tavanirpr برای استفاده از راهکارهای مصرف بهینه برق و همچنین، سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس sbepdc.ir جهت اطلاع از الگوهای مصرف برق استان، اقدام کنند.

کد خبر 1177800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha