بیکاری ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند ایثارگر در لرستان

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیکار هستند، گفت: توجه به اشتغال این قشر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(1خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: ۶ هزار و ۵۰۰ فرزند شهدا و ایثارگر در لرستان بیکار هستند و نامشان در سامانه بنیاد شهید ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ نفر از فرزندان ایثارگر با داشتن مدرک دکتری بیکار هستند، افزود: توجه به اشتغال این قشر در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شاغل در دستگاه های اجرایی باید اجرایی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه رستان ۱۷۸ شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: باید بیش از گذشته توجه شود و برای تثبیت جایگاه رفیع این شهدا در جامعه گام برداریم.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدا در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار دارد و گلزار شهدا باید به کانون های فرهنگی تبدیل شوند.

 

وی به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار در دوره‌های قبل اشاره کرد و گفت: عملاً اقدامات لازم در این مجتمع صورت نگرفته است، بسیاری از مشکلات این مجتمع باید برطرف شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان  بیان کرد: تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1177869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha