تصویب ۱۴ برنامه برای ایجاد ۶۰ هزار شغل در خوزستان

خلیلیان از به تصویب رسیدن ۱۴ برنامه برای ایجاد ۶۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد و گفت: در این راستا تقسیم کاری بین دستگاه‌ها انجام و مشخص شد که هر دستگاه چه سهمی در اشتغال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (یکشنبه ۱ خرداد) در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خوزستان اظهار کرد: این کارگروه برای استان بسیار مهم است چراکه یکی از معضلات خوزستان نرخ بیکاری بالا با وجود ظرفیت‌های مختلف است.

 

استاندار خوزستان افزود: ‌با توجه به شعار سال مبنی بر تولید بر پایه دانش و اشتغالزایی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری ۱۴ برنامه برای اشتغالزایی ۶۰ هزار نفر تعریف شده و مورد تصویب قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: طبق برنامه کارگروه‌ها گزارش‌های خود را ارائه دادند و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام و مشخص شد هر کدام از دستگاه چه سهمی در اشتغال دارند.

 

خلیلیان با بیان اینکه با اجرای این برنامه‌ها و اشتغال می‌توان تحولی در وضعیت اشتغال و تولید ایجاد کنیم گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های اشتغال خود را ظرف یک ماه آینده آماده کنند.

 

وی بر همکاری بخش خصوصی در برنامه اشتغال استان تاکید و ادامه داد: ظرفیت‌های استان در این برنامه‌ها دیده شود.

 

استاندار خوزستان ابراز کرد: برطرف کردن واحد‌های مشکل‌دار از دیگر ظرفیت‌هایی است که می‌توان برای ایجاد اشتغال در استان استفاده کرد.

 

وی در پایان بر توسعه نخیلات و شیلات و صنایع مرتبط با صنعت فرآوری محصولات کشاورزی تاکید کرد.

 

کد خبر 1177907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha