تلاش در جهت معرفی سیره شهدا از مصادیق مهم جهاد تبیین است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش در راستای معرفی سیره شهدا حقیقتاً از مصادیق مهم جهاد تبیین در روزگار کنونی است.

آیت الله عبدالمحمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور اظهار داشت: این گونه فعالیت ها در راستای معرفی فرهنگ و سیره شهدا به جامعه از مصادیق مهم جهاد تبیین است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شهدای عزیز ما از جمله شهدای طلبه و روحانی به معنای واقعی کلمه، الگو و پیشگام در مسیر جهاد و ایثار بودند و لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها پشتوانه مهمی برای تضمین بقای انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، شهدا مظهر قدرت ایران هستند و مهم این است که ما بتوانیم این مظهر قدرت بودن را به خوبی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم.

 

وی بر لزوم معرفی سیره نورانی شهدا از طریق ابزار هنر و رسانه تأکید کرد و بیان داشت: کسانی که در مسیر تبیین حماسه عظیم شهدا در جامعه گام برمی دارند به یقین مورد توجه و عنایت خدای متعال و حضرات معصومین(ع) و اولیای الهی هستند.

 

گفتنی است کنگره ۴ هزار شهید روحانی چهارشنبه هفته جاری مصادف با چهارم خردادماه با سخنرانی رییس جمهور، فرمانده کل سپاه و نیز مدیرحوزه های علمیه کشور در مصلی قدس قم برگزار می شود.

کد خبر 1177953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha