مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به ۵۸۴ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: مجموع معاملات استان از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه به عدد ۵۸۴ میلیارد ریال رسیده و از مجموع معاملات ۴۹ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه امسال 74 میلیون و 740 هزار و 538 سهم به ارزش 431 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این آمار در مقایسه با فروردین ماه 183 درصد رشد داشته است و مجموع معاملات استان از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه به عدد 584 میلیارد ریال رسیده است.

 

وی ادامه داد: از مجموع معاملات 49 درصد آن مربوط به خرید سهام و 51 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است و طی اردیبهشت ماه  شاخص کل 467/67 واحد افزایش داشته است.

 

هریوندی در خصوص بحث آموزش گفت: طی 2 ماه نخست امسال  964 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان خراسان جنوبی برگزار شده است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب نمایند.

 

 

کد خبر 1177961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha