شناسایی ۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور/ورزش و جوانان ۴ هزار پروژه نیمه تمام دارد

یامین‌پور با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان گفت: ۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان شامگاه دیروز در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان اظهار کرد: بیش از 4 هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد.

 

وحید یامین پور با اشاره به اینکه آسیب ناشی از ادغام امور جوانان با ورزش به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: یکی‌ دیگر از ماموریت‌های ما در حوزه جوانان، تقویت مشارکت اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان است.

 

وی با یادآوری اینکه از بین تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی که در کل کشور فعالیت می‌کنند، کوچک‌ترین حلقه آن‌ها مربوط به معاونت امور جوانان است، افزود: فعالیت جوانان در سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها یک فعالیت داوطلبانه عام‌المنفعه تعریف شده‌ است.

 

یامین پور بر ضرورت حمایت از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های حرفه‌ای هر کدام متولی خود را دارد و اگر گروهی کار حرفه‌ای در حوزه گردشگری، دانش‌بنیان و ... انجام می‌دهند، مربوط به حوزه تخصصی آن است و نباید بودجه‌ای که برای تقویت مشارکت اجتماعی و فعالیت اجتماعی است، صرف کارهای تخصصی و تولید ثروت شود.

 

به گفته معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد اگر از حالت عام‌المنفعه داوطلبانه خارج و حرفه‌ای شود، نمی‌تواند انتطار داشته باشد تا از حمایت فعالیت‌های داوطلبانه بهره‌مند شود.

 

وی ادامه داد: یک فعالیت گسترده هنری - رسانه‌ای در بحث سبک زندگی شروع کرده‌ایم و در حوزه تقویت هویت و سبک زندگی نیز فارغ از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، یاران جدیدی را کشف می‌کنیم.

 

یامین پور از شناسایی بیش از ۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور خبر داد و گفت: فعالیت‌های ما در سال‌جاری در حوزه‌های تحکیم خانواده، جوانی جامعه و توانمندی زنان خواهد بود.

 

 

کد خبر 1177963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha