فتح خرمشهر فتح استراتژیک بود/ مهمترین عامل پیروزی اتحاد و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بود

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح استراتژیک بود، گفت: مهمترین عامل پیروزی ما در این عملیات وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بود.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر فتح استراتژیک بود و برای ما دارای اهمیت بسیاری است. بعد از عملیات فتح المبین بزرگترین عملیات منظم ما و عملیات مشترک بین نیروهای مسلح، ارتش و سپاه فتح خرمشهر بود. آن چیزی که باعث پیروزی ما در فتح خرمشهر شد، اتحاد و وحدت بین ملت و همچنین بین ملت و نیروهای مسلح بود.

 

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم به نظام اعتماد داشتند چرا که می دیدند مسئولان و فرزندان آنها در کنار رزمندگان هم سنگر برای دفاع از آب و خاک این کشور دفاع می کنند، فاصله طبقاتی کم بود و مردم اعتماد کامل به نظام داشتند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاصله طبقاتی زیاد شده است و همین کام مردم را تلخ کرده است، گفت: آن چیزی کمه باعث فتح خرمشهر شد فقط سلاح نبود بلکه ایمان قوی و اتحاد و انسجام بود. امروز هم اگر ما می خواهیم فتح خرمشهر دیگری را در حوزه های اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی و سایر حوزه ها داشته باشیم باید دغدغه های مردم را لمس کنیم و مشکلات آنها را حل کنیم چرا که این نظام و انقلاب متعلق به مردم است.

کد خبر 1177984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha