مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ ایمان و اعتقاد جوانان به نظام و کشور بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ ایمان و اعتقاد جوانان به کشور و نظام بود، گفت: ما اگر می خواهیم در سایر حوزه ها نیز موفق عمل کنیم باید جوانانی با اعتقاد و ایمان و باور قوی پرورش دهیم.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: مهمترین عامل پیروزی ما در جنگ ایمان و اعتقاد به کشور و نظام بود. جوانان با ایمان با ایمان قوی از کشور و کیان ایران دفاع کردند و کارهای بزرگی رقم زدند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که از جنگ بودند از نزدیک مشاهده کردند که چه دژهای محکمی که امکان عبور از آنها وجود نداشت توسط رزمندگان فتح شد و آنها با ایمان و اعتقادشان از آنها عبور کردند و خوشبختانه در فتح خرمشهر با همین ایمان و اعتقاد پیروزی تاریخی رقم خورد.

 

وی تصریح کرد: ما می توانیم در سایر حوزه ها نیز با همین ایمان قوی به پیروزی برسیم. در حوزه دفاعی علیرغم تحریم ها به خودکفایی رسیدیم چرا که جوانان ما در این حوزه با ایمان و اعتقادی که داشتند، توانستند موفق عمل کنند.

 

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سایر حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی نیز ما نیازمند همین ایمان و باور قوی جوانان برای حل مشکلات هستیم. پیشرفت و توسعه کشور امکان پذیر نیست مگر اینکه جوانانی پر تلاش، با ایمان و اعتقاد پرورش دهیم.

کد خبر 1177989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha