مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)  در خراسان جنوبی باشکوه برگزار می شود

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و نهمین سالگرد یوم الله ۱۵ خرداد استان امروز(۲ خرداد) با حضور اعضای مجمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد.

 

حجت الاسلام «احمد ملایی»، مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه، جهاد تبیین و ضرورت انتقال و تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان در مقابل تحریف های دشمنان را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وظایف در برهه زمانی حساس کنونی عنوان کرد و از تمامی اعضای جلسه خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد در این خصوص شد.

 

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه از برگزاری باشکوه مراسم سالروز ارتحال تاریخی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام خونین یوم الله ۱۵خرداد در سراسر استان خبر داد و افزود: الحمدالله با فروکش نمودن ابتلاء به ویروس کرونا، مراسمات با حضور گسترده مردم و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام ملایی برگزاری مراسم در محل حسینیه جماران، مسجد و مصلی المهدی(عج)، مدرسه علمیه سفیران هدایت و مسجد الرسول بازار را برنامه های محوری مرکز استان اعلام نمود و افزود: جزئیات دقیق‌تر از زمان مراسمات در آستانه ۱۴ و ۱۵خرداد اطلاع رسانی می شود.

 

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:برگزاری مراسم گرامیداشت در تمامی مساجد و بقاع متبرکه در شب ۱۴ و ۱۵خرداد، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، برگزاری نمایشگاه های مختلف، استفاده از ظرفیت نماز دشمن شکن جمعه، برگزاری ایستگاه صلواتی و فضا سازی محیطی از اهم برنامه های گرامیداشت این ایام خواهد بود.

 

 

کد خبر 1178017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha