دانشجویان دوره دافوس ارتش از مناطق تاریخی آستارا دیدن کردند

دانشجویان سی و دومین دوره دافوس ارتش از مناطق تاریخی و گردشگری آستارا دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جمعی از دانشجویان سی و دومین دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آستارا از مناطق تاریخی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند.


این دانشجویان که در قالب دوره محورشناسی به بندر آستارا اعزام شده بودند از  مناطق تاریخی و گردشگری این شهرستان همچون موزه فرهنگ و هنر حکیم نظامی، دهکده گردشگری حیران و سایر اماکن گردشگری دیدن کردند.


دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش همچنین با حضور در منطقه‌ صفر  مرزی از پل مرزی زمینی مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کردند.


این دانشجویان به منظور طی دوره آموزش شناسایی محیط داخلی جمهوری اسلامی ایران و‌ کشورهای همجوار تحت عنوان آموزش عملی محورشناسی به بندر آستارا اعزام شده بودند.


حجت الاسلام « محمدجواد باقری ارومی» در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در موزه فرهنگ و هنر حکیم نظامی، اظهار کرد: امروز به واسطه تلاش ها و رشادت های ارتشیان غیور و سایر نیروهای مسلح، کشور ما در اوج اقتدار و عزت است.


امام جمعه بندر آستارا افزود: دشمنان این مرز و خاک و ملت مطمئن باشند اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند، پاسخ کوبنده از نیروهای مسلح دریافت می کنند.


حجت الاسلام باقری ارومی گفت: پیشرفت های نظامی و دفاعی نیروهای مسلح، در میان پیشرفت های علمی و فناوری کشور، نمونه است و این روند باید ادامه‌ داشته باشد.

کد خبر 1178022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha