سومین اجلاس مجمع جهادگران کشور در خرمشهر برگزار شد

به همت سازمان بسیج به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر سومین اجلاس مجمع جهادگران کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با هماهنگی و برنامه ریزی سازمان بسیج سومین اجلاس مجمع جهادگران کشور امروز (دوشنبه ۲ خرداد) با حضور گروه های جهادی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئول بسیج سازندگی کشور و دیگر مسئولان و فرماندهان نظامی در اردوگاه شهید مهدی باکری خرمشهر برگزار شد.

 

«یونس زبیدی» در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سازمان بسیج برنامه ریزی شد تا سومین اجلاسیه جهادگران کشور در خرمشهر برگزار شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان هدف از برگزاری این اجلاس را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیروزی های سال های دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس عنوان کرد و افزود: همچنین این اجلاس به منظور انتخابات مجمع جهادگران و تعیین کارگروه های بسیج سازندگی و گروه های جهادی کشور در خرمشهر طی امروز و فردا برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: از ۳۲ مجمع جهادی که ۳۱ مورد مربوط به استان هاست و یک مجمع نیز مربوط به بسیج دانشجویی است از مجموع این مجمع ها حدود ۲۴ نفر کاندیدا شدند که در یک انتخابات مردم سالارانه آزاد بین گروه های جهادی برگزار خواهد شد و در نهایت هفت نفر به مجمع جهادگران کشور راه پیدا خواهند کرد.

 

زبیدی یاد آور شد: منتخبین برای مدت ۲ سال در مجمع حضور خواهند داشت که طی این مدت زمان در ماموریت های جهادی، بحران ها و محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور به بسیج سازندگی کمک می کنند.

 

کد خبر 1178053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha