تأكید بر فرزندآوری و ازیاد نسل در خشت بهشت رادیو قرآن

مجله رادیویی خانواده "خشت بهشت" عنوان برنامه ای از رادیو قرآن است كه با محوریت تحكیم بنیان خانواده و ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ این برنامه كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن است كه شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

 

مجله رادیویی «خشت بهشت» با رویكرد «تحكیم بنیان خانواده، داشتن خانواده ای سالم، ارائه الگوی ایرانی اسلامی خانواده ایرانی» تولید و پخش می شود و در هر برنامه یك موضوع اصلی تعریف می شود كه در قالب بحث های كارشناسی، نمایش ، گزارش و ... به آن پرداخته می شود و مخاطبان نیز از طریق پیامك و تلفن در آن مشاركت و همفكری می كنند.

 

این برنامه پنج شنبه ها با موضوع اقتصاد خانواده به تهیه كنندگی مریم كلانتر و گویندگی حمید عبیری تقدیم مخاطبان می شود. خشت بهشت در برنامه روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با مهندس مسیح كریمیان كارشناس حوزه كسب وكار در خصوص تبدیل كسب و كارها به كسب و كارهای دانش بنیان سخن گفت. در بخشی دیگر حجت الاسلام والمسلمین دكتر هدایت كارشناس برنامه مهمان خشت بهشت بود و در خصوص موضوع برنامه گفت: خداوند در قرآن كریم بخش ویژه ای را در خصوص فرزندآوری آورده اند كه دستورات بسیار جهان شمولی را بیان می فرمایند و تأكید می كنند كه به خاطر فقر فرزندان خود را نكشید. بنابراین انسان نباید به دلیل فقر زمان حال فرزندآوری را به تعویق بیاندازد. آیتم گزارشی و نمایشی كوتاه از دیگر بخش های این برنامه بود.

کد خبر 1178093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha