برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شیراز به صورت جامع

حجت الاسلام رضایی گفت: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شیراز یک برنامه واحد و جامع خواهیم داشت که زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد در شیراز گفت: به دلیل تداوم رعایت نکات بهداشتی کرونا، اعزام کاروان و زائر از استان ها به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نداریم و تنها از شهرستان های اطراف این حرم مطهر، جمعیتی حضور خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: در ص سال قبل به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم در خور ارتحال امام خمینی (ره) وجود نداشت اما امسال که شرایط کمی بهتر است باید به برگزاری مراسم بهتر و مفصل تری برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی باید توجه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تنش های موجود نسبت به انقلاب اسلامی ایران در مسائل اقتصادی، باید به جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و بحث پیشرفت و اینکه چه بودیم و چه شدیم مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: در زمان رژیم سابق، شاهد محرومیت های جامعه از امکانات بدیهی بودیم اما پس از انقلاب اسلامی، عموم مردم و محرومان از فناوری های به روزی همچون تلفن و جاده و ... بهره مند شده اند.

وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات نباید پیشرفت ها، پروژه ها، زیرساخت ها و کارهای عظیمی که پس از انقلاب اسلامی انجام شده است را مورد بی انصافی قرار داد.

حجت الاسلام رضایی افزود: در جهاد تبیین باید به معرفی دستاوردهای انقلاب به جامعه به صورت گسترده پرداخته شود و در کنار رفع مشکلات باید به بیان کردن دستاوردها نیز بپردازیم.

وی تاکید کرد: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شیراز یک برنامه واحد و جامع خواهیم داشت که زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 1178095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha