اردوی علمی، آموزشی و تفریحی کاشان  با حضور اعضای کانون برگزار شد

زمانی از برگزاری اردوی علمی، آموزشی و تفریحی ویژه اعضای کانون و به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته میراث فرهنگی خبر داد.

«حسین زمانی» ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت امری ضروری است و مسئولان و مدیران فرهنگی که با اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان ارتباط دارند،  وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سید احمد حسینی با اشاره به اینکه این کانون در مناسبت ها و ایام مختلف برنامه های را در این راستا برای اعضا دارد، افزود: اردوی یکی روزه علمی، آموزشی و تفریحی کاشان از جمله این برنامه ها است.

 

وی با بیان اینکه این برنامه به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و هفته میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این اردو که با حضور ۶۵ نفر از دختران عضو کانون برگزار شد، شرکت کنندگان از باغ فین کاشان و مراکز گلاب گیری و همچنین آبشار نیاسر بازدید کردند.  

 

زمانی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی اعضا با طرز تهیه گلاب سنتی و خواص آن و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و تفریح سالم برای نوگل های کانون و بسیج عنوان کرد و ادامه داد: این اردو به همت و همکاری کانون فرهنگی مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) ابراهیم آباد و پایگاه بسیج خواهران ریحانه ۵ ابراهیم آباد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سید احمد حسینی همچنین به برگزاری کلاسهای تابستانی نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده و کلاس زبان، کلاس های تقویتی ریاضی و هنری و برپایی خانه بازی برای بچه ها از جمله این برنامه ها است.

کد خبر 1178102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha