پخش نمایش «ماه تمام» از رادیو فارس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

سهرابی گفت: رادیو فارس، نمایش «ماه تمام» را به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پخش خواهد کرد و این نمایش ۳۰ دقیقه ای ساعت ۲۳ روز سه شنبه ۳ خرداد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 2 خرداد) با اشاره به بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در صدا و سیمای مرکز فارس در جمع خبرنگاران گفت: رادیو فارس، نمایش «ماه تمام» را به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پخش خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این نمایش رادیویی، کاری از گروه نمایش صدا و سیمای مرکز فارس است که به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر روی آنتن خواهد رفت.

وی اضافه کرد: موضوع این نمایش در خصوص دلدادگی «نادر»، جوان شیرازی است که قصد دارد شیرینی پایان خدمت سربازی خود در خرمشهر را به شیرینی ازدواج پیوند بزند اما با حمله وحشیانه رژیم بعث، خرمشهر سقوط می کند و برای آزادسازی خرمشهر دست از عشق شسته و دلدادگی را در عشق به وطن معنا می کند.

سهرابی اعلام کرد: این نمایش 30 دقیقه ای ساعت 23 روز سه شنبه 3 خرداد از رادیو فارس پخش خواهد شد و «محسن قاسم زادگان»، تهیه کننده، «آرش جمال الدینی»، کارگردان، «هاجر کوشکی»، نویسنده، «لیلا اسرار»، افکتور، «پگاه ثانی بختیاری»، دستیار، «سید هادی حسینی»، صدا بردار  و شهرام ولی زاده، اسماعیل مرزبان، مژده برزگر، محمد جمال الدینی، فریبا جوانمردی و سمیرا مولودی، بازیگران آن هستند که در رادیو فارس تولید شده است.

کد خبر 1178115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha