باید فتح خرمشهر را برای نسل جدید تبیین کنیم

سروری،گفت: باید به فتح خرمشهر پرداخته و آن بخصوص برای نسل جدید تبیین کنیم تا در جریان فتح خرمشهر چه اتفاقات مهمی در کشور رخ داده است .

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به بزرگداشت عملیات فتح خرمشهر،گفت: صدام که با آن همه توپ و تانک به پشتوانه دنیای استکبار آمده بود چند روزه به تهران برسد و ایران را فتح کند، با ایستادگی رزمندگان اسلام مواجه شد که با ایثار و از خودگذشتگی خود توانستند صدام را در خرمشهر نگه دارند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: سوم خرداد شاهکار رزمندگان اسلام در منطقه عمومی بیت المقدس بود، چون با آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم خورد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه ۴۲ شهید را در عملیات بیت المقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است ،باید به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خانواده های شهدای این عملیات مهم را در استان تکریم کنیم.

 

 

 

سروری تصریح کرد:امنیت و آرامشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با گذشتن از بزرگترین سرمایه‌ی زندگی خود، یعنی جانشان از کیان این سرزمین دفاع کردند و وظیفه‌ی ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم جامعه ترویج دهیم.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حماسه سوم خرداد نماد فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است و صیانت از ارزش های دفاع مقدس، ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه های بزرگ وظیفه همگانی است.

کد خبر 1178122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha